top of page

 
 
 
 
Mind-Walken; 

Wandel jezelf naar balans

Wat een lol en energie
in de groep. Heerlijk
om op deze manier
met je lijf bezig te zijn.
Ik heb mij nog nooit zo goed gevoeld.
Dank

Esther

Welkom bij Mind-Walk® - een reis die je uitnodigt om met volle aandacht heerlijk buiten te wandelen. Waarbij we wandelen afwisselen met ontspannings- en ademhalingsoefeningen.

Maar waarom zou je meedoen aan deze bijzondere reis? De voordelen van Mind-Walken zijn o.a.

  • meer rust en balans in jezelf                                                       

  • meer ontspannen gevoel

  • meer genieten van de natuur

  • minder druk in je hoofd

  • fit en energiek voelen

  • je vindt het gewoon heerlijk om te wandelen en om buiten te zijn 

 

Groepscursus Mind-Walk
De groepscursus (max. 8 deelnemers) bestaat uit 5 of 10 buitenlessen met elk week een ander thema. De thema’s en de daarbij passende oefeningen dragen eraan bij om meer in het hier en nu te komen en daarbij stil te staan. Ze helpen je gedachtenpatronen te onderzoeken en evt. te veranderen, accepteren, loslaten en ontvangen wat je wel of juist niet in je leven wilt.  

We gaan met een groep van maximaal 8 personen per keer 1,5 uur wandelen in de duinen/strand. Je leert verschillende ontspanningstechnieken en de oefeningen zijn geïntegreerd in de wandelingen, waarbij je moet denken aan 3 tot 5 km per keer.

Mind-Walk® is geschikt voor beginnende en gevorderde wandelaars van alle conditieniveaus en  alle leeftijden.

 

Individuele Mind-Walk cursus 

Wil je Mind-Walk® liever individueel ervaren in plaats van in een groep? Dat kan! Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden.

Bedrijfsleven, verjaardagsfeestje etc.

Ook voor een bedrijfsactiviteit (lunchwandelingen, sportieve activiteiten) een verjaardagsfeest, vriendinnenfeest of familie informeer naar de mogelijkheden.

 

 

 

 

 

TDP_1012.JPG
6D6F9B34-90ED-452C-B087-DE24851CE0FA.jpeg
Logo patricia_zonder mindfulness.jpg
logo Mind Walk.jpg
mbvn gecertificeerd 2 ster lid.png
  • Facebook
  • Instagram
bottom of page